Selasa, 23 Disember 2008

Budak baru nak belajar

Ari nie aku baru tau camne nak wat blog. selama ni aku dok asik dengar je org wat blog..walaupun aku tunjuk muka paham tapi dalam ati tuhan je tau yg sebenarnya aku nie tak tau pun camna nak wat blog tu...jauh dlm ati kecik nie aku kira respek gak dgn diaorg sbb pandai wat blog...tapi jauh2 di sudut ati aku yg kecik ni satu ari nanti aku mesti gak bljr wat blog sendiri...sampai la saat ni baru la tercapai wawasan suci aku tu...tu pun nasib baik adik aku yg buzy tu tetiba je ada masa lepak kat umah...so aku pun tanpa berlengah lagi suruh dia ajar dan dia dgn rela hati dan berbesar hati ajar aku cara2 nye...macam chef wan...dia mmg pandai masak pun tp malas je...tp aku respek kat dia sbb masa sekolah dia amik subjek katering dpt A1 tu...puhhh...hebat gak...adik aku tu mmg teror serba serbi cuma low profile je...

Dapat wat blog ni best gak...boleh la aku mengasah bakat menulis yg semula jadi dlm diri aku ni...(hehehe)...tak ada la gak aku rasa sunyi sepi bila dapat hidup syok sendiri....

2 ulasan: