Jumaat, 26 Disember 2008

KETA ! KETA ! CUCI ! CUCI !

Bila time2 cuti camni mulalah budak2 carwash aku wat muka kelat cam pelarian somalia...aku dah agak dah kawan aku tu, kaduk tu ( bukan nama sebenar tp panggilan manja kitaorg )...mula la kena penyakit kekal dia...berak2...cirit birit la konon...walhal semalam gi dating asyik masyhuk dgn awek misi dia tu sampai kul 3 pagi...biasa la car wash bukak kul 9 am tp harap tulis kat papan tanda je la...selalu memanjang je bukak kul 9.30...kekadang telajak sampai kul 10 ...dah masing2 tido cam patung cendana...tapi cuti2 ni cuak gak pasal kekadang kul 8 bos dah tercegat kat warung sebelah tu...siap tel lagi tanya kedai dah bukak belum...tu yg kantoi...( bos kitaorg dok tempat lain so tu yg rasa carwash ni cam ana yg punyer...) tapi sesekali turun memang kena punyer lah...tapi syok...bini bos tu tak lokek...memang kenyang la...cam2 makanan dia beli...cuma kitaorg je wat2 malu tapi habihh gak tibai dlm dok cuci keta tu...semalam krismas...we wish u a merry christmas...pastu ramai yg cuti panjang sampai senin...awal muharam...mak insafnye aku...tu yg keta dah berduyun duyun...pagi leh tahan lagi...tapi bila dah masuk kul 1 mula la rasa mcm2...cam mana mendidihnya matahari tu...hah camtu lah mendidihnya perut...camtu gak la mendidih je hati nih tengok ada kengkawan yg curi tulang...kalau 10 minit asik asik masuk tandas je...apa hal beb...mau gak aku antar si kaduk gi icu...bengkek je...kang malam kang...org tengah dok sibuk kemas nak tutup carwash...awek dah tercegat tunggu...huhhh berapi je aku tengok....mau gak aku baling batang penyapu ni...(mentang2 la aku sorg je pompuan bab menyapu je bagi kat aku...bengkek betulll....)esok sabtu...lusa ahad...tulat senin...huhhh...dugaaan...dah sah mmg banyak keta...setakat 50 biji memang dah sah la tu...ha tu la...sape suruh keja kat carwash...!! mana tau nampak cam okay je...senang je...dah keja baru tau...tapi keja budak carwash ni mulia...kebersihan tu kan separuh dari imannnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 ulasan:

  1. sapo yg kayo..????kalu bos aku yg kayo...wat mende...takde maknonya...apa2 pun aku tetap kayo ngan budi bahaso...hehehe...tq...

    BalasPadam